Pau Delclós i Carlos Flores pugen al podi a Premià de Mar - 2026, Europa, Mundial, Polonnia - Setmana Nàutica d'Alacant
Vela

Pau Delclós i Carlos Flores pugen al podi a Premià de Mar

El Club Nàutic El Masnou va completar una actuació molt destacada al VI Gran Premi Premià de Mar 2026 de patí de vela sènior, disputat els dies 18 i 19 de juliol sota l’organització del Club Nàutic Premià de Mar. La competició va reunir una nombrosa flota i va permetre completar les quatre proves previstes, amb vents fluixos d’entre 4 i 5 nusos que van exigir concentració, regularitat i una bona lectura del camp de regata.

Dissabte, el vent de migjorn i el corrent de garbí van marcar una primera jornada condicionada pels canvis de direcció. Diumenge, les dues últimes mànigues es van disputar amb vent de sud-oest i una intensitat similar, en unes condicions que van premiar la constància i la capacitat d’adaptació dels regatistes.

Pau Delclós va aconseguir la tercera posició absoluta després d’un cap de setmana molt sòlid. El regatista vinculat al Masnou va ser tercer en la primera prova i va tancar la competició amb una brillant victòria en l’última màniga, un resultat decisiu per assegurar el bronze amb 11 punts nets. Carlos Flores, capità de la flota de patí de vela del Club Nàutic El Masnou, també va pujar al podi amb la tercera posició final de segona categoria i el catorzè lloc de la general.

La representació del CNEM es va completar amb Ferran Manén, divuitè de la general; Xavi Bertran, dinovè; Toni Garcia Maristany, vintè; Dani Anglada, vint-i-quatrè; Josep Guasp, vint-i-cinquè; Pere M. Flores, trentè, i Magí Dalmases, trenta-unè. Tots ells van contribuir a una participació àmplia i representativa de la flota de patí de vela del Club Nàutic El Masnou.

La participació de Dani Anglada, regatista cec del CNEM, va tornar a representar un pas important per a la inclusió dins la competició. El Gran Premi Premià de Mar va ser la seva segona regata convencional de patí de vela en què se li permetia participar en parella. Anglada va completar les quatre proves al costat de Kiko Igual, una persona molt vinculada al Club Nàutic El Masnou després d’haver-hi treballat durant molts anys, i un regatista i entrenador de gran experiència reconegut internacionalment.

La complicitat entre Dani Anglada i Kiko Igual els va permetre afrontar amb garanties les exigències del camp de regata i completar totes les mànigues. La seva participació, juntament amb els podis de Pau Delclós i Carlos Flores i l’esforç de tota la flota del CNEM, va donar al cap de setmana un important valor esportiu, col·lectiu i humà.

Els resultats aconseguits a Premià de Mar reflecteixen la constància, l’experiència i l’esperit de superació dels representants del Club Nàutic El Masnou. La flota va demostrar una gran capacitat per competir en unes condicions exigents i va deixar una imatge molt positiva al llarg de les quatre proves disputades.

Enhorabona a tots els regatistes del Club Nàutic El Masnou per la seva actitud i esforç al llarg d’aquesta exigent regata.

La flota de patí de vela del CNEM a Premià de Mar, després d’un cap de setmana intens de regata amb dos podis, una victòria parcial i una destacada participació col·lectiva.

Articles Relacionats