El Campionat de Catalunya de la classe Europe 2026, disputat a Palamós del 17 al 19 d’abril, va estar marcat per vents molt fluixos i canviants, amb vuit proves completades en un cap de setmana llarg i exigent per als 17 participants.
Les dues primeres jornades van ser especialment dures, amb molt poc vent i moltes hores a l’aigua. Divendres només es va poder fer una prova escurçada amb tot just 4 nusos, mentre que dissabte el vent va ser molt inestable però es van poder completar tres mànegues més. Diumenge, amb 10-12 nusos, es van disputar tres proves en millors condicions.
Els regatistes del Club Nàutic El Masnou van destacar amb la tercera posició absoluta de Jordi Delgado, el tercer lloc de Daniel Morón en sub-18 i el podi en categoria femenina de Marina Boj. També van competir Roger Sanromà, Tomàs Moltó, Arnau Martí i Gerard Delgado, completant un campionat sòlid en una flota molt competitiva.
Amb el suport constant de l’entrenadora Emma Cabré, l’equip va saber mantenir la concentració i adaptar-se a unes condicions molt exigents al llarg de tot el campionat.
Enhorabona a tots els regatistes per la seva actitud i esforç al llarg d’aquesta exigent regata.










![icono-revista-[Convertido] icono-revista-[Convertido]](https://nauticmasnou.com/wp-content/uploads/2024/10/icono-revista-Convertido-100x100.png)











