Festa Final
Campus 2026
Celebrem junts un estiu ple de mar i aventures!
Una última tarda de Campus per compartir.
Després d'un estiu de navegació, aprenentatge i bons moments, ens retrobem per celebrar la Festa Final Campus 2026.
Una jornada exclusiva per als nens i nenes que han participat en el Campus de Vela aquest estiu, amb activitats nàutiques, diversió i un berenar final per acomiadar junts la temporada d'estiu.
Què farem?
Hem preparat una tarda perquè els nens i nenes tornin a gaudir del mar i comparteixin una última experiència amb els companys del Campus.
Tallers nàutics
Activitats pràctiques per continuar descobrint el món de la navegació d'una manera divertida.
Big Paddle Surf
Una activitat en equip per pujar tots junts a l'aigua i posar a prova l'equilibri i la coordinació.
Caiac
Una altra manera de gaudir del mar i compartir una estona de diversió a l'aigua.
Berenar
Acabarem la jornada compartint un berenar amb els participants i les famílies.
I després de l'estiu, què?
El Campus s'acaba, però les ganes de navegar no han d'acabar aquí.Durant la tarda, les famílies també podreu descobrir les diferents opcions perquè els nens i nenes que vulguin puguin continuar navegant, aprenent i gaudint del mar durant tot l'any .
L'equip de Vela us explicarà les activitats disponibles i podreu resoldre tots els dubtes per trobar l'opció que millor s'adapti a cada nen o nena.
Tot el que cal saber.
4 de setembre de 2026
+ 1,60 € de llicència
per persona
Confirma la vostra assistència.
Per poder preparar la jornada i el berenar, cal inscripció prèvia, també en el cas dels participants i primers acompanyants gratuïts.
Cada participant del Campus pot assistir acompanyat d'una persona de manera gratuïta. A partir del segon acompanyant, el preu és de 5 € + 1,60 € de llicència per persona .
Ens retrobem per acomiadar el Campus!
Una última tarda per navegar, divertir-nos, compartir tot el que hem viscut aquest estiu i descobrir com podem continuar gaudint del mar durant la resta de l'any.
Us hi esperem!









![icono-revista-[Convertido] icono-revista-[Convertido]](https://nauticmasnou.com/wp-content/uploads/2024/10/icono-revista-Convertido-100x100.png)