El 55è Trofeo S.A.R. Princesa Sofía, celebrat a Mallorca del 27 de març al 4 d’abril amb una participació de 42 embarcacions en la classe Nacra 17, va oferir unes condicions variades i exigents al llarg de tota la setmana, amb diverses proves disputades i un alt nivell internacional a l’aigua . La competició, una de les cites de referència del calendari olímpic, va posar a prova la regularitat i capacitat d’adaptació de totes les tripulacions.
Durant els dies de classificació, el vent va presentar-se canviant i amb moments d’inestabilitat que van condicionar clarament la navegació. Dani i Nora van mostrar molt bones sensacions des de l’inici, navegant amb solidesa i velocitat, situant-se molt a prop de les posicions capdavanteres. L’última jornada del classificatori no es va poder completar per la manca d’estabilitat del vent, fet que els va deixar sense opcions de lluitar fins al final per entrar al grup or.
Ja en el grup plata, la tripulació del Club Nàutic El Masnou va demostrar el seu altíssim nivell competitiu, signant parcials destacats amb dues segones posicions i dos tercers llocs, sempre navegant al capdavant de la flota. Finalment, Dani i Nora van assolir una meritòria 23a posició final en la classificació general, en una flota de gran nivell internacional, confirmant la seva progressió i consolidant-se com una de les tripulacions amb més projecció del club.
Més enllà dels resultats, l’equip ha mostrat una gran solidesa i capacitat de superació al llarg de tota la competició. Amb només 18 i 20 anys, Dani i Nora continuen creixent regata rere regata, acumulant experiència en escenaris d’alt nivell i fent passos ferms en el seu camí esportiu. Amb la mirada ja posada en la Semaine Olympique Française de Hyères, que es disputarà del 18 al 25 d’abril, l’equip afronta el següent repte amb confiança i amb l’objectiu de seguir evolucionant entre l’elit internacional.
Un resultat que reforça la seva projecció i evidencia el bon treball que estan fent en aquesta etapa de creixement esportiu.










![icono-revista-[Convertido] icono-revista-[Convertido]](https://nauticmasnou.com/wp-content/uploads/2024/10/icono-revista-Convertido-100x100.png)











