El CNEM signa una gran jornada a la Lliga Social Masnou-Badalona - 2026, creuer, El Masnou, Lliga Social - Setmana Nàutica d'Alacant
Vela

El CNEM signa una gran jornada a la Lliga Social Masnou-Badalona

Aquest cap de setmana es va disputar una nova prova de la Lliga Social Masnou-Badalona, una cita del calendari de creuers que va reunir prop de 30 embarcacions entre les diferents classes. La regata, celebrada amb sortida puntual i sobre un recorregut de 4 milles nàutiques, es va poder completar amb total normalitat en una jornada marcada pel sol, la bona temperatura i un vent sostingut d’uns 7 nusos que va permetre una navegació constant i tècnica.

La prova, disputada diumenge 15 de març, va arrencar a l’hora prevista per part del comitè. Les condicions van ser estables durant bona part del recorregut, amb una intensitat moderada que va exigir bona lectura del camp de regates i regularitat en totes les fases de la navegació. Amb mar assequible i una meteorologia amable, la jornada va oferir un escenari ideal per competir i gaudir d’un nou cap de setmana de vela entre el Club de Vela Badalona i el Club Nàutic El Masnou.

Pel que fa als resultats del Club Nàutic El Masnou, la jornada va deixar actuacions molt destacades en diverses classes. En ORC 0-1-2, el GODSPEED va ser segon i el MIAJA X va pujar al tercer lloc del podi, mentre que el MAXIMO va acabar cinquè, el MAGICA sisè i l’ESCANDOL vuitè. En ORC 3, l’ENGRESCAT va aconseguir una excel·lent segona posició i l’APOC APOC va tancar la prova en cinquè lloc. Uns resultats que tornen a reflectir la presència competitiva i la solidesa del club en una regata molt disputada.

Més enllà de les classificacions, la jornada va tornar a posar en valor el compromís, la constància i l’esperit esportiu dels regatistes del Club Nàutic El Masnou.

Consulta totes les classificacions de la regata

Articles Relacionats