El CNEM tanca la Lliga de Creuers amb un final de temporada de gran nivell a Badalona - 2025, Badalona, creuer, Lliga de creuers - Setmana Nàutica d'Alacant
Vela

El CNEM tanca la Lliga de Creuers amb un final de temporada de gran nivell a Badalona

El diumenge 21 de desembre de 2025, el Club de Vela Badalona va acollir la regata social matinal que va posar punt final a la Lliga de Creuers del CV Badalona i el Club Nàutic El Masnou, un circuit amb 12 proves al llarg de l’any i 43 embarcacions participants. La jornada es va disputar en format barlovent-sotavent, amb un vent canviant, que va obligar a navegar amb cap fred i moltes decisions tàctiques des del primer minut.

La mànega va ser intensa i molt treballada, amb una sortida disputada i un camp de regates on els canvis de pressió i les eleccions de banda van marcar diferències. En un recorregut curt però exigent, cada maniobra i cada ajust comptaven, i qualsevol petit error es traduïa en metres i temps, fet que va donar encara més valor a la regularitat i a la lectura del vent.

En aquesta cloenda, el CNEM va tornar a demostrar el seu pes a la flota. A ORC 0-1-2, el podi va ser íntegrament masnoví, amb la victòria del Màgica, seguit del Máximo i del Miaja X, en una actuació coral per tancar l’any amb autoritat. A més, el club hi va participar amb 15 embarcacions al llarg de la lliga: Màgica, Máximo, Miaja X, Godspeed, Mirgin i Zampa Corta (ORC 0-1-2), Apoc Apoc, Engrescat, Asterix, Cap Problema III i Perseverance (ORC 3), i Stressless Too, Deixant, Snoopy III i Mangata (ORC 4-5). El resultats final de la lliga també s’ha tancat amb protagonisme del club: a ORC 0-1-2, Màgica (1r), Máximo (2n) i Miaja X (3r); a ORC 3, Apoc Apoc (3r) i una presència constant del bloc masnoví; i a ORC 4-5, el millor classificat del club ha estat el Stressless Too (7è).

Aquest final de lliga deixa una sensació molt positiva: constància, compromís i esperit d’equip per competir fins a l’última prova i mantenir un nivell alt durant tot l’any.

Enhorabona a tots els regatistes del Club Nàutic El Masnou per la seva actitud i esforç al llarg d’aquesta exigent regata.

Fotografia:
gràcies a Juan Carlos (@jcromerosantin) per compartir les imatges de la jornada.
Consulta els resultats finals aquí.

Articles Relacionats