La jove promesa del Club Nàutic El Masnou torna a fer història amb una victòria impecable a Anglaterra.
Emma Cabré ho ha tornat a fer. La jove regatista del Club Nàutic El Masnou s’ha proclamat campiona d’Europa juvenil de la classe Europa per segon any consecutiu, en una edició celebrada del 2 al 7 de juliol a Hayling Island (Regne Unit). Una fita majúscula que confirma el seu gran moment esportiu i la seva solidesa al més alt nivell.
La regata s’ha disputat sota condicions òptimes, amb vents sostinguts de 10 a 15 nusos que han permès completar 9 de les 10 proves previstes. En aquest escenari exigent, Cabré ha tornat a demostrar la seva maduresa competitiva, destacant entre una flota internacional de gran nivell.
Amb aquest nou títol europeu, Emma reafirma la seva posició com una de les regatistes juvenils més prometedores del continent.
El proper gran objectiu: el Campionat del Món de la classe Europa, que es disputarà de l’1 al 7 d’agost a Torbole, al llac de Garda (Itàlia).